Jak rozpocząć stałą współprace z naszym serwisem

Współpraca serwisowa odbywa się poprzez autorski systemRewers, który jest obsługiwany pod przeglądarką.

Aby się zarejestrować, konieczny  jest kontakt e-mail: rjonak@notemaster.pl lub kontakt  telefoniczny: +48 536 281 931

Jedyny koszt, jaki Państwo ponoszą przekazując sprzęt do naszego serwisu w celu ustalenia usterki, to koszt przesyłki.

    Istnieją dwie możliwości:

1. Państwo wysyłają do nas paczkę za pośrednictwem swojego kuriera.

2. My zamawiamy kuriera, planując zlecenie odbioru i przesyłamy Państwu drogą mailową gotowy list przewozowy,

który należy wydrukować i przykleić na paczkę. Na koniec miesiąca wystawimy Państwu fakturę transportową.

Jak działa nasz systemRewers?

Przede wszystkim cały czas mają Państwo możliwość śledzenia statusu Państwa naprawy.

Po dotarciu sprzętu do serwisu, zostaje on podjęty do diagnozy/ wyceny przez naszego technika

w ciągu dwóch dni roboczych.

W opisie diagnozy/ wyceny, która jest bezpłatna, otrzymują Państwo następujące informacje:

 

• co jest uszkodzone

• jaki będzie koszt naprawy

• jaka jest długość udzielanej gwarancji na naprawę

• jaki jest czas realizacji

• imię i nazwisko technika zajmującego się Państwa zleceniem

Po konsultacji ze swoim Klientem, podejmują Państwo decyzję co z danym sprzętem będzie działo się dalej:

 

1. W przypadku zgody na naprawę, usługa będzie realizowana zgodnie ze wszystkimi szczegółami określonymi w

diagnozie/ wycenie. Po naprawie sprzęt zostanie przetestowany i odesłany do Państwa na nasz koszt.

Jeżeli części potrzebne do naprawy są w naszym posiadaniu, realizacja naprawy trwa zazwyczaj około 2 dni

od momentu uzyskania zgody od Klienta (czas potrzebny na naprawę plus jeden dzień na testy).

Natomiast jeżeli części potrzebne do usunięcia usterki muszą zostać zakupione lub jest ona bardziej złożona,

wówczas technik, po kontakcie z dostawcą części,określa indywidualny czas naprawy.

2. W przypadku rezygnacji z naprawy, sprzęt zostanie ponownie skręcony przez naszego technika

i powróci do Państwa bez żadnych dodatkowych kosztów.

 

Na wszystkie naprawy udzielamy gwarancji określonej w „Rewersie”, a czas jej trwania to 1-24 miesięcy.

 

Na pytania bardzo chętnie odpowiem telefonicznie lub w siedzibie Państwa firmy.

 

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług !!!